Telefonica O2 mi přidala nulu k vyúčtování
Před Vánoci jsem se rozhodl využít poukaz na 3 000,– Kč tím, že si prodloužím svůj stávající tarif. Bohužel až po prodloužení se ukázalo (Telefonica O2 upřesnila podmínky), že na využití poukazu nemám nárok. Jenomže tarif už jsem nemohl vypovědět, tak jsem jen konstatoval, že jsem udělal další blbost v životě a neřešil to. Jenomže pak mi přišlo vyúčtování…
Nějaký brigádník si asi doma zapomněl brýle a tak místo minimálního měsíčního plnění 200,– Kč napsal 2000,– Kč bez DPH. Samozřejmě následoval telefonát na linku důvěry (operátora). Tam mi slečna v telefonu sdělila, že jsem si asi nepřečetl celou smlouvu, že to tam musí být napsáno. Ani ji nepřišlo divné, že s tarifem O2 kůl si asi nebudu nastavovat minimální plnění 2000,– Kč měsíčně. To jsem si samozřejmě nenechal líbít a trval na svém.
Slečna tedy kdesi smlouvu dohledala po delším čekání a omluvila se, že to tak skutečně není. Zadala reklamaci do počítače. Říkal jsem si, tím je to vyřešené, příští účet už bude ok. Jenomže příští účet opět to stejné! Ano, mají na to 30 dní, takže proč spíchat. Urgence přes telefon. Ujištění, že už to bude vyřešeno. Druhý den smska s úspěšně vyřešenou reklamací. Snad tento příběh tímto končí. Nevím jestli se podobné věci stávají i u konkurečních operátorů?
mkds 25.03.09 11:24
Chyby dělají všichni. U Vodafonu obvykle stačí 5 min a jeden telefon. A je to tak jednou za rok. Nedám na ně dopustit.
Pari 25.03.09 11:54
Jo jo zlatej Vodafone a jeho samoobsluha, s tím se mi těžko loučilo ještě za časů Oskarových.
Nela 10.09.09 11:16
Mně posílali vyúčtování za čísla, která nebyla aktivní, nemohla být, neměla jsem je. Jsem zákaznicí Vodafonu. A jeden měšíc mi přišla stovka, další 600. Tak jsem si zařvala na infolince a hošík mi napsal přeplatek, od kterého se odečetly dané „provolávky“ a zrušil smlouvu!!!kterou jsem nikdy neměla!!!nevím, kde vzali mé osobní informace a napsali mi telefonní čísla…prostě O2 je nejhorší společnost..měla jsem kamaráda, co dělala u nich na technické podpoře a on na to:„noo, to je normální, O2 opravdu občas posílá vyúčtování lidem, co nejsou jejich zákazníci“ to mi stačilo..
Pari 10.09.09 13:12
Co se týče Vodafone, tak tam teď byl problém, že si někdo objednal na podnikatele několik telefonů a operátor to pak po něm chtěl zaplatit… to se stává. Žádný operátor není ideální, všechno jsou to nadnárodní společnosti, kterému je obyčejný člověk ukradený. Mnohem lépe se s nimi jedná, pokud zastupuješ nějakou firmu s více mobily.
Přidej vlastní názor
Ty