Zkušenosti se společností Czechia.com po roce používání
Před necelým rokem jsem byl vděčný společnosti Czechia.com, že mi poskytla webhosting v ceně 290,– Kč / měsíc na rok zdarma. Po roce již bohužel stejné nadšení nesdílím.
Zkrátka, čekal bych více od super drahého webhostingu. Sepsal jsem několik bodů, proč mi webhosting nevyhovuje:
- Velmi nestabilní FTP připojení. Ne pokaždé, ale poměrně často (na jiné FTP jedu ok, takže mou přípojkou to není).
- Nemožnost vytvoření více databází !!! Samozřejmě za poplatek lze.
- Nemožnost více FTP loginů.
- Docela zastaralé administrační rozhraní a zbytečně složité, ale to je bolest většiny webhostingů
- Hesla jsou uložena jako plain text v jejich databázi což může být nebezpečné.
- Perioda zálohování databáze je 7 dní.
- Verze MySQL databáze 4.1.8
Abych jen nekritizoval tak existuje jedno velké pozitivum a to je bezproblémový helpdesk, ať už telefonicky, emailem nebo instant messengerem. To je ale trochu málo, raději tedy přecházím jinam, kde mi za mnohem nižší cenu nabídnou lepší podmínky. Už brzy tedy čekejte na blogu velké změny(nejen webhostingu).
Petr Komárek 22.10.07 21:49
Dobrý den,
dovolím si reagovat k některým připomínkám.
Jsem rád, že jste využil naši nabídku a přeji hodně úspěchů
Petr Komárek, ředitel IT divize
Pari 23.10.07 08:24
Dobrý den,
dovolím si znovu reagovat.
Samozřejmě chápu, že máte více druhů databází kvůli zachování kompatibility, ale to bylo zmíněno jen tak mimochodem, hlavní nedostatek je v tom, že bych musel kontaktovat podporu, aby to bylo změněno a to se mi nechce, proč bych měl pokaždé kvůli takové maličkosti někoho otravovat? A s tím souvisí, že z administrace mohu vytvořit pouze 1 databázi.
To je sice hezké, že mi to říkáte, ale v administraci o tom není ani zmínka, jak vám tedy mohu věřit? Zastaralá administrace, co to slyším? To mě přece jako zákazníka nezajímá! Ja vám platím dost pepěz za to, aby to fungovalo na 100%.
Padání FTP chápu, že to je věc do značné míry subjektivní a nemůžete ji potvrdit ani vyvrátit. U tohoto to byla moje chyba, že jsem problém nehlásil na tech. podpoře, to přiznávám.
Odpověděl jsem vám již emailem, že přecházím ke společnosti Savana.cz, která mi poskytne podle mě lepší služby za mnohem méně peněz. Věřím, že všechny mou zmíněné problémy jsou u vás řešitelné, ale můj čas je drahý a ani nemám náladu pořád psát na tech. podporu.
Děkuji za roční webhosting zdarma, v té době mi to pomohlo dost.
S pozdravem
Petr Parimucha
lední brtník 26.11.07 03:43
savana, hehe :)
Mlsoun 21.08.12 21:56
no já jsem u czechie koupil pouze pár domén a za 14 dní jsem zažil 3 výpadky dns. Chtěl sem odparkovat domény ihned pryč, ale jsou 3 měsíce od zakoupení blocknuté na transfer a tak je nechávám žít tam.
Co mají ale absolutně BEZKONKURENČNÍ a PRECIZNÍ je jejich HelpDesk. Osobně bych helpdeskářům zvednul platy. Jejich helpdesk je velice znalý technologie a znají vždy odpověd. A to i ve dvanáct hodin uprostřed noci. Jsou to zaměstnanci snů. Opravdu mě to nadchlo.
Přidej vlastní názor
Ty